luni, 18 iulie 2011

Flocii din cur






Flocii din cur sunt totalitatea acelor fire subtiri de origine epidermica, cornoasa, care cresc pe partea intrafesiera a trupului uman. Asa cum paunul vrea sa ne arate mandria si bogatia lui umflandu-si penele, asa si noi barbatii ne mandrim cu coroana data de flocii din cur. Cu cat flocii nostri de la gaoz sunt mai mari si mai multi, cu atat stima noastra in fata celor din jur este din ce in ce mai crescuta. Nu am de gand sa fac o clasificare a acestora, dar ca idee, ei pot fi creti, uneori drepti, negri, sateni, roscati, desi, rari, deci de toate felurile in toate modurile, dupa gusturi, sau dupa cum Mama Natura ne-a dat.

Daca flocii anali ar fi starpiti, atunci mandria si talentul nostru, despre care am vorbit mai sus, ar fi egale cu zero barat, asemeni autobuzelor din municipiul Brasov. Chiar daca multi dintre noi tind sa isi rada parul de la popou in clipa in care merg la proctolog, personal nu sunt deloc de acord cu aceasta miscare, intrucat nu avem de unde sti ce orientari sexuale are doctorul respectiv, iar daca am da peste un gay care ne mai vede si rasi la cur, ar crede probabil ca ne-am pregatit special pentru momentul unic al dezvirginarii. Daca in schimb ne vede cu dita mai boschetul in gaoaza, oricat de gay ar fi, nu ii va mai arde lui de futai in cur. Deci, pentru orice eventualitate, este bine sa ne tinem flocii acolo, chiar si cand mergem la un scurt control de rutina de natura proctologica.

Desigur, pe homosexuali ii inteleg perfect atunci cand aleg sa se rada la cur. Si eu daca as fi fost gay, cu siguranta mi-as fi dat jos acea coroana flocoasa ce imi inconjoara supapa, din respect pentru fraierul ala ce tocmai s-a indragostit de cacaciosul meu. Facand o scurta comparatie, asa cum nici mie nu imi place ca o persoana de sex feminin sa isi tina şuba pe zona genitala, asa nici gay-ilor nu le place sa isi zgarie penisul intr-un maldar de floci anali peste care au trecut tone intregi de cacat de-a lungul vietii.

Daca prin absurd ne-am rade in interiorul bucilor, zona aia ar fi iritata in ultimul hal. Apoi, la doua-trei zile cand parul va incepe sa creasca, vom avea impresia ca flocii aia pufosi, senzuali, si extrem de frumosi, au fost inlocuiti cu barba deasa si aspra ce isi face veacul zi de zi pe propriul nostru muian, avand senzatia ca purtam intre buci un arici ce foloseste pe post de sireturi la adidasi. Plus ca in momentul in care ne vom sterge la cur dupa o partida de defecare, ni s-ar prinde hartia igienica de barba din cur (despre care tocmai v-am povestit), facand astfel niste superbe cocoloaşe din celuloza amestecate cu diarie. Nu are rost sa mai aduc aminte faptul ca, fara ajutorul flocilor anali nu am mai putea da nastere acelor scame din cur, despre care stim foarte bine ca valoareaza atat de mult incat nu se poate compara nici cu cea mai pretioasa piatra descoperita pana in momentul de fata pe globul pamantesc.

Bine, ar mai fi un caz care, desi survine unei cauze nobile, ar putea sa ne omoare absolut toti flocii din cur, cu tot cu radacina, dar si cu piele. Ma refer la acele situatii in care reusim sa atingem Nirvana in materie de basina, flambându-ne practic propriile noastre flatulatii. In acel moment, fie ca vrem, fie ca nu, ne vor lua foc o mare mare parte a flocilor aflati in vecinatatea gaurii de cur. Chiar si asa, satisfactia ce o avem in urma unei basini aprinse, este atat de mare incat nici nu mai conteaza cati floci au mai ramas in barlog.

Cel mai nasol moment insa, este atunci cand descoperim chestia asta la femei. Mi se pare cel mai oribil lucru ca o femeie sa isi tina "podoaba" in interiorul posteriorului. Desigur, nici flocii de la pasarica nu ii pot accepta, dar daca ma pui sa aleg dintre o femeie doar cu floci la pizda, si o alta doar cu floci in cur, as alege-o pe cea cu floci la pizda. Pai cum ar fi sa dai si tu la buci unei femei ce tocmai ai cunoscut-o, iar atunci cand o pui capra sa observi cu nonsalanta cum ii iese din cur un iepuras negru, pufos, si lucios, asteptand sa iti manance morcovul? Normal, daca ii vei reprosa ceva legat de acest subiect delicat, nu va recunoaste nici in ruptul capului ca de fapt este certata cu bigul, ci iti va spune ca de fapt este adepta stilului hippie, si ca se fute eco.

In paginile acestui articol am vazut cu totii faptul ca flocii din cur sunt cei mai buni prieteni ai nostri, si in nici un caz dusmani cu noi, asa cum tindem sa credem in prima faza. Dusmani ne sunt doar acei oameni care mor de invidie atunci cand le aratam crapatura dintre buci incarcata cu bogatia data de floci. Deci, sa nu va treaca vreodata prin cap sa va radeti flocii din cur, deoarece va fi cea mai mare greseala din viata voastra.

NU VA RADETI FLOCII DIN CUR!!!

19 comentarii:

  1. propun sa inlocuim expresia "zero barat" cu "zero barbat"

    RăspundețiȘtergere
  2. Lol... da. Dar daca mergi in Brasov, ai sa vezi de ce ii zice zero barat. Pai ca sa ajungi de la gata la autogara trebuie sa iei zecele barat. Nu aveai habar de acest aspect.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte interesant , flocii din cur chiar daca sunt inestetici sunt foarte importanti in procesul nostru de cacare.fara flocii din cur cacatul nu ar mai arata estetic , nu ar mai fi pieptanat.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumim doctore pentru aceste sfaturi fara de care nu am putea duce o viata normala :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. ca bine ziceti domnu' sef, ca bine ziceti

    RăspundețiȘtergere
  6. Va apreciez comentariile pozitive. Desi este un articol foarte bun (zic eu), se pare ca titlul acestuia a speriat pe foarte multi semeni de ai nostri, si astfel succesul acestuia a nu a fost unul pe masura celor scrise. Oricum, cei care v-ati pierdut timpul citind asa ceva, meritati respectul meu pe veci.

    Va multumesc pentru sustinere.

    RăspundețiȘtergere
  7. ... pe veci, nu pe vece. A nu se confunda.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stimate Domnule Doctor,

    Va propun un material bibliografic pe care sper sa-l gasiti interesant:
    http://www.scribd.com/doc/51149642/Salvador-Dali-Arta-pirtului-Elogiul-mustei

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti multumesc foarte mult Domule Anonim. Am aruncat asa o privire asupra acestei carti virtuale, si am sa fac tot posibilul ca in curand sa o citesc, pentru a ma informa cat mai bine in aceasta arta unica.

    Sanatate si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Stimate Domnule Doctor,
    Taman ce am ispravit de lecturat un document de mare valoare pe care l-am supus si atentiei Dumneavoastra (este vorba de Arta Partului, vezi link in comentariile precedente). Am observat o izbitoare asemenare a celor doua curente de opinie (cel al Domniei Voastre-exprimat scurt, concis si cuprinzator in nuvela "Libertate pentru basina !!!" si cel al autorului sus numitului document).
    Nutresc speranta ca si dumneavoastra v-ati delectat cu acel text de o inestimabila valoare culturala, si ca ati apreciat faptul ca si alti autori au facut pasi importanti in continuarea cercetarilor de laborator si nu numai, despre basina in general, initiate de catre Dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa stii ca acea lectura este in planul meu, dar nu am apucat sa o citesc inca. Este bine ca mai sunt oameni ce sustin aceeasi cauza, deoarece cu cat suntem mai multi, cu atat vom avea sanse mai mari de reusita, iar in scurt timp basina va domina modul nostru de viata...

    RăspundețiȘtergere
  12. scamele din cur se mai numesc shi clopotei

    RăspundețiȘtergere
  13. sa-ti moara mata,handikakatule

    RăspundețiȘtergere
  14. te gasisi u sa comentezi jegu drq mai asteapta sa iti dea floci anali si dupa sa vb aiurea ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Exact. Omu' a vazut asa ceva numai in filmele categorisite cu "vintage". Dar nu-i bai, ca accept orice critica din partea oricarui cititor.

    RăspundețiȘtergere
  16. deci genial !! felicitari mi-ai facut ziua =))

    RăspundețiȘtergere