vineri, 8 aprilie 2011

Cacarea in locuri "nepotrivite"






In lipsa de idei, m-am gandit ca ar fi un lucru frumos sa contribuiti si voi la crearea unui articol, prin comentarile voastre din josul paginii. Nu de putine ori, in locuri total nepotrivite, ne-a venit foarte tare sa ne cacam fiind nevoiti sa recurgem la varianta finala, pe numele ei cacarea in cele mai ciudate locuri, adica acel subiect pe care astazi vreau sa il punem impreuna in practica.

Asa cum este si firesc, voi deschide eu aceasta discutie, si astfel am sa va povestesc o intamplare nefericita din vara anului 2007, cand am ales sa imi petrec cele mai frumoase clipe ale vietii chiar in orasul Kavarna din Bulgaria, deoarece formatia mea preferata, Black Sabbath cu Dio la voce, avea sa concerteze in Cadrilater. Cazarea s-a facut la cort, intr-un spatiu amenajat undeva la marginea orasului, unde singura toaleta era de fapt un wc ecologic din plastic. Normal, intr-un asemenea veceu nu ma pot caca sub nici o forma, pentru ca pute ingrozitor, si pe deasupra mai este si plin de microbi. Prin urmare, unica solutie a fost sa imi gasesc un loc potrivnic in paduricea de langa corturi.

Totusi, acea padurice era foarte des frecventata de fiinte umane care se pisau nestingherite. Astfel am gasit un brad de vreo 4 metri inaltime, mai ferit de lume, in care m-am urcat si din care m-am cacat exact ca povestile nemuritoare. Chiar daca acela a fost cel mai ciudat loc in care mi-am facut nevoile, ideea este ca stateam atat de comod, si eram atat de bine camuflat acolo, incat doar gaoaza imi mai putea fi vazuta, dar care oricand putea fi confundata cu o luna plina. Cel mai nasol insa, a fost clipa in care dupa defecare a trebuit sa ma dau jos din brad, intrucat toate crengile de sprijin erau înţesate si manjite cu propriul meu cacat, iar ca sa nu ma murdaresc pe maini si pe haine, la un moment dat am fost nevoit chiar sa sar din bradulet.

Cam asta a fost povestea mea cu cacarea intr-unul dintre cele mai ciudate locuri. Hai, daca eram la noi in tara era alta treaba, deoarece in caz ca ma vedea cineva cum ma cac, ma puteam injura cu el in limba mea. Asa in schimb, cum nu stiu nici un cuvant in limba lui Jelio Jelev, face ca locul in care m-am cacat sa fie unul destul de ciudat. Nu mai spun ca in bulgara nu stiu nici macar sa fac semnul de "da" sau "nu" din cap. Atat de praf sunt.

Bine, cunosc persoane care ma bat la curu' gol la orice ora. Spre exemplu, am un prieten care s-a cacat de pe bloc, fix pe aleea de la intrarea in scara. Mai stiu de cineva care s-a suit pe panoul de baschet, si a dat slam dunk cu propriul sau cacat cazut dintre buci. O alta persoana, care facea kaiac-canoe s-a cacat in canoea altui coleg, dupa care, acesta din urma, s-a antrenat numai cu masca de gaze timp de doua saptamani pana cand mirosul a iesit, si exemplele ar putea continua la nesfarsit. De aceea am sa va las si pe voi sa veniti cu alte exemple in comentarile de mai jos.

Ca sa lasati un coment, sunt disponibile trei variante sigure. Primul ar fi sa aveti si voi cont pe Blogger cu care sa va logati, apoi ar fi sa dati mesaje ca anonimi selectand de acolo "Anonim", si cea de-a treia ar fi sa selectati "Nume/Adresa URL", unde in campul "nume" scrieti nickname-ul pe care il doriti, iar campul de URL il puteti lasa gol fara nici un fel de problema. Daca vor avea succes comenturile voastre, pe viitor vor mai aparea scrieri de genul asta. Daca nu, va trebui sa renunt la ele, deoarece de fapt astea nu sunt articole, ci povestiri nefericite, si nu vreau ca tot timpul sa fiu lasat la greu in astfel de momente. Acum suntem in faza de experiment.

18 comentarii:

  1. sefu fantozi, multumesc ca ati pus in aplicare ideea mea si eu, la randul meu, sper sa aiba succes acest demers bloggeresc :D.
    eu as avea de povestit o amintire cu foarte mult miros, si anume o zi frumoasa de toamna cand, elev in clasa a 2-a sau a 3-a fiind, am fost intr-o excursie de 1 zi cu autocarul. in accea zi am simtit mai mult ca niciodata nevoia groteasca de baga mancare in mine mai rau ca intr-un vagon de tren marfar. bineinteles ca au trecut orele, am plecat spre Bucuresti cu autocarul si pe drum, surpriza, m-a apucat o cacare de zile mari. ce a urmat e lezne de inteles, m-am cacat pe mine in autocar. sa zicem ca asta ar fi un loc ciudat in care m-am cacat, pentru ca sincer, nu am simtit ca imi dau drumul involuntar, ci, ma cacam atat de tare pe mine incat am simtit o placere enorma sa ma cac, chiar daca a fost sa fie in pantaloni si intr-un autocar plin cu elevi de 8-9 ani. faza cea mai frumoasa este ca am dat vine pe un alt coleg atunci cand a inceput sa puta grav, mai exact pe colegul de langa mine din autocar, si toata lumea a ramas cu impresia ca el si-a dat drumul in pantaloni. marele meu noroc a fost ca aveam pantaloni lungi si pana am ajuns acasa s-a intarit cacatul si nu a mai existat riscul de a curge pe crac in jos. deci, a fost o experienta completa din care am scapat bazma "curata" daca pot spune asa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai trecut printr-o experienta cu adevarat unica. Oricum, daca eram in locul colegului "invinuit", ma dezbracam la pula goala, sa le arat la oameni ca sunt imaculat. Oricum, nu as vrea sa stiu prin ce ai trecut pana cand ai ajuns acasa :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai in pana mea...se facuse crusta....ma ustura pielea :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. dude ai macinat piperu pana acasa :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. ma eu ce pot sa povestesc.nu am un loc ciudat, m-am cacat si eu pe mine ce-i drept dar eram mult mai mic decat prea nefericitu nostru prieten dude.se facea ca eu eram la sighisoara si ca de obicei pt ca am skimbat "aeru" m-am deranjat rau la stomac.la gazda aveam un singur wc , unul din lemn , unde mai si mirosea culmea a cacat , asta da coincidenta.si cum mi am pregatit eu acolo locul ,tapetat cu 3 sferturi de sul de hartie, cand sa ma slobod si eu ca omu, ce sa vezi , o ditamai albina.baa daca era musca mai intelegeam , da ce pula mea sa caute albina cu mine in buda ?pula mea , nu mancasem juma de borcan de miere ca sa ma cac fagure,nu aveam polen la cur , ce cauta albina aia cu mine.va dati seama ca deshi cacarea mea era de aia grava cu viteza , am marit de 2 ori viteza ca sa scap mai repede de o eventuala intepatura.poate ma intepa de cur de mi se umfla curu atat de grav , ca punea piedica la cacat.asa ca tot mai bine e sa te caci acasa ori de cate ori ai ocazia.ps:chiar dak e o poveste nemuritoare , e un articol de vis .

    RăspundețiȘtergere
  6. ion, mi-aduc si eu aminte de acea excursie la sighisoara in care am fost torturati de buda mega ecologica :D si mi-aduc aminte si de patanie :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ba Fanto, povestea ta imi aduce aminte de zilele cand ne cacam din copaci pe strandul CC si se uita bosorogul ala in gaoazele noastre. Sau in parculet unde jucam noi fotbal de se asezau indragostitii pe banca unde cadeau bustenii :)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe strandul din CC va dadeam de 6, fiindca nu imi venea sa ma cac... Dar am admirat cu multa placere acel moment artistic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu o sa zic vreo 2 povesti :) Una cand eram la gradinita, grupa mijlocie si chiar inainte de plecare s-a intamplat neprevazutul. Mama a intarziat sa ma ia, ca de obicei, asa ca toti copiii care plecau acasa treceau pe langa mine, eu eram cu un prosop, ca pantalonii mi scosese educatoarea. Nu o sa uit niciodata replica ei: "ce-ai facut maica, te-ai kkt pe tine?"
    A doua poveste, nu mai stiu cum, dar in drum de la scoala acasa, clasele primare, l-am simtit cum aluneca pe un crac de la pantaloni, nici nu mi-am dat seama cu a iesit asa de repede.
    si o alta poveste, de data asta personajul principal a fost o prietena de-a mea. Mergeam mai multi la mall Vitan si pe asta a apucat-o pe drum o mare kkre, ce sa faca, se uita stanga, dreapta, stiti strada pre mall, numai case...asa ca a ochit una cu un gard mai mic, l-a sarit si s-a linistit inauntru :))

    RăspundețiȘtergere
  10. :))))) Tare rau povestea... sau ma rog, povestile.

    Apropo de cacatul pe mine, si eu am patit o chestie d-asta cand eram in clasa a 3-a. Ma intorceam eu frumos de la scoala, si pe drum ma apucase cacarea grav de tot. Astfel am decis ca este mai bine sa ma cac in cimitir, care se interpunea intre casa si scoala. Faza nasoala a fost ca aveam pantalonii aia la dunga care erau obligatorii in clasele primare, si abia puteam sa imi desfac nasturele. Pana cand am tras eu de nasture, am si dat drumu la cacat. Apoi resemnat, m-am intors acasa... Pe drum totusi, am constatat cu o foarte mare fericire ca cacatul (trecem peste cacofonie) nu vrea sa curga deloc pe crac, desi nu era deloc unul tare (din contra). Cand ajung acasa, dau peste taicamiu, care si acum isi aminteste cum i-am zis resemnat "bã... m-am cacat pe mine" :))))) De ce nu mi-a curs cacatul pe crac? Fiindca norocul meu a fost, ca la insistentele lu' maicamea, sa imi iau dres pe dedesupt, desi nu suportam chestia asta. Abia cand am ajuns acasa si m-am dezbracat mi-am dat seama de asta. Bine, s-a lasat un pic si zeama aia din cacat, ca la branza pusa in tifon, dar oricum, a iesit ce trebuie, daca pot sa zic asa...

    RăspundețiȘtergere
  11. Petrica (fost coleg la casca in rds si la vanzari in upc)12 aprilie 2011 la 10:15

    Tot in urma unei excursii unde binenteles ca m-a luat cacarea cam cu 100 km inainte de Bucuresti, iar soferul nemilos nu mi-a dat atentie, am punctat si eu cacarea intr-un loc neprevazut. Autocarul a parcat langa scoala ce se afla la 500m de blocul meu, astfel incat, cu ultimile puteri, am alergat cu bucile incordate la maxim de am avut febra musculara a doua zi spre scara blocului, unde surpriza liftul se afla ca deobicei, in astfel de situatii, la etajul 10. Dupa nenumarate topaieli si o concetrare demna de invataturile marilor profesori zen, am reusit sa ma urc in lift unde am scotocit dupa chei si am constatat ca nu le detin. Din acel moment soarta mea se afla in mainile lui dzeu, singurul care putea face o minune si anume ca cineva sa auda soneria in timp util. Dupa batai violente si sunat la vecina in speranta ca ea va fi mai rapida, transpirat tot, n-am avut incotro si m-am indreptat hotarat spre ghena, unde pe bune ca am experimentat cea mai tare cacare de pana atunci. Era tipul de cacare care se termina scurt in 3 secunde, in urma caruia te simti binecuvantat si gol pe dinauntru. Binenteles ca am curatat trofeul ulterior.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aoleu Petrica :))))) Nasol momentul... As putea sa imi imaginez cum este senzatia, dar totusi nu se compara cu originalul. Norocul meu este ca stau la 1, si de fiecare data cand am avut problema asta, am reusit sa ajung la timp la wc. Doar o singura odata era sa il scap la un metru de wc, dar pan la urma a iesit bine.

    Mai stiu un prieten, care a patit si el o faza d-asta, dar spre deosebire de tine, el a reusit sa ajunga la wc. Ghinionul lui a fost ca nu a aprins lumina, si astfel abia dupa ce a dat drumu la primul carnat si-a dat seama ca era capaul pus. Omul se cacase fix pe capac... Trist :))))

    Cele mai tari povesti sunt cele cu si despre cacat, de aceea insist atat de mult in articolele mele pe acest subiect de discutie. Pacat ca nu sunt sustinut la adevarata valoare... exceptandu-i pe cei ce cunosc cu adevarat acest fenomen (adica, cei care mi-au impartasit gandurile pozitive prin comentarile lor).

    RăspundețiȘtergere
  13. Eram in apa la mare cand am simtit ca in stomacul meu se dau adevarate lupte. M-am dus repede la prosop sa iau bani si am luat-o la "fuga" spre wc-ul de pe faleza (va dati seama ca nu aveam cine stie ce viteza din moment ce trebuia sa strang cat mai mult din buci). Cand am ajuns la wc nu aveam cui sa ii dau banii - baiatul de la intrare statea la terasa alaturata la o bere...m-am dus la el, am platit si am intrat. In urmatoarea secunda am fost cea mai fericita fata din lume :)) si nimic nu mai conta - nici ca intrasem desculta acolo, nici ca m-am asezat pe colac ca la mama acasa (am dat naibii cacarea ECO cu hartie pe colac, cu tras apa inainte etc etc)

    RăspundețiȘtergere
  14. Trebuia sa incerci sa te caci in apa. Bine eu am incercat odata sa fac asta, dar nu vroia sub nici o forma sa iasa cacatul din mine... In schimb am un prieten la bloc (berar de fel), care dupa ce a dat drumu' la cacat in apa, omul a inceput sa faca pluta pe spate ca sa scape de carnat. Faza nasoala a fost totusi ca acel cacat se tinea dupa el, de ziceai ca il are lipit de cap :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. M-am gandit si la asta numai k era diaree si nu prea era indicat, zic eu :))

    RăspundețiȘtergere
  16. :))))))))))) Da, zicea lumea pe urma ca te-ai taiat intr-o scoica, si sangerezi foarte tare :)))


    Eu totusi va multumesc pentru cooperare. Daca cineva mai are ceva de spus legat de acest subiect, oricand poate sa o faca aici... Tot ce voiam sa punctez, este faptul ca acest articol a trecut testul, si astfel vom mai dezbate si pe viitor astfel de cazuri impreuna. Bine, nu stiu daca vor avea un succes atat de mare, fiindca nu exista sublect mai tare decat CACATUL, dar sper totusi sa fie ceva placut si frumos. Pana atunci, am sa va pregatesc noi articole despre viata ce ne inconjoara, si ca de obicei, sper sa fie pe placul vostru...

    RăspundețiȘtergere
  17. De ce sa ma cac pe mine, n-am reusit niciodata sa ma cac pe mine. Dar am doua povesti.
    1. Prin clasa a IX am inceput sa ies cu banditii din noul liceu pe la vodci si bagaboante. Dupa o seara in care n-am reusit s-o convingem pe Sica sa ne linga perianal am plecat sa-l conduc pe Catalin acasa deoarece numai tinea minte pe ce planeta se afla. Si in timp ce vorbeam vrute si nevrute, probabil despre femei ca numai la asta ii sta capul unui hormonaut de 15-16ani, treceam pe pasarela peste calea ferata care leaga orasul de mahalaua Magurele. Din senin, prietenului meu i se arata o mare revelatie:
    - Hai sa ne cacam aici!
    Ce dreacu sa mai zici. Probabil trenul care se auzea in departare a facut sa mi se para interesant. Am scos cururile printre barile pasarelei si asteptam sa ne sincronizam cu trecerea trenului. Am realizat privelistea din cabina mecanicului cand asteptam sa ajunga trenul sub noi, ne-au ajutat si secundele cu cururile luminate de farurile locomotivei. Noroc ca trenul are inertie mare, nu a apucat sa se opreasca desi am auzit injuraturile mecanicului. Treaba a mers ca unsa.
    2. La un concurs la Bratislava, un coleg, sa-i zicem Nicu il chinuia pe alt coleg, sa-i zicem Donald. Treaba statea in felul urmator, Nicu intra in camera si Donald tot timpul era in pat cu patura pe cap. Nicu ii ridica patura, ii tragea o basina si al astupa la loc. Dupa cateva zile, Donald proaspat iesit din barca, relativ ud si infrigurat il gaseste pe Nicu dormind. Isi aranjeaza curul la capul lui Nicu si trage o basina. Eu - martor: in secunda doi se apuca de glezne si fuge la baie. Ma duc dupa el si il vad dezbracat in dus cum isi spala cacatul de pe picioare:
    - Io crezui ca fu basina si cand colo fu cacat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ambele povesti sunt epocale :) Sanatate maxima dom' profesor!

    RăspundețiȘtergere