joi, 7 octombrie 2010

Mucii






Zilele acestea am fost atat de racit, incat m-am ales cu o superba supradoza de muci, de care nici pana in ziua de azi nu am scapat in proportie de 100%. Datorita faptului ca trupul nostru este sub influenta frigului, in interiorul acestuia se produc niste reactii destul de dure, ce duc la fabricarea mucilor. Ei sunt de mai multe feluri, despre care vom vorbi in cele ce urmeaza.

Mucii apa sunt mucii din primul stadiu. Adica acei muci incolori, inodori, uneori insipizi (alteori sarati), si subtiri. Sunt cei mai incomozi muci posibili deoarece, pe langa faptul ca sunt foarte greu de suflat, ne mai si curg din nas atunci cand ne asteptam mai putin, punundu-ne efectiv in cele mai neplacute ipostaze. Nu cred ca mai are rost sa amintim ca mucii apa sunt mucii care ne infunda in cel mai rau mod caile respiratorii, ce nu ne lasa noptile in pace. De aceea mucii apa sunt singurii care ne controleaza total, spre deosebire de restul mucilor care pot fi controlati mult mai usor decat acestia din urma. Este foarte frustrant sa stii ca niste muci inocenti la prima vedere isi bat joc de tine exact cum vor muschii si mucii lor.

Atunci cand mucii apa inceteaza a-si mai face de lucru, ei se vor transforma intr-unii de culoare usor galbuie, fiind chiar si un pic mai grosi. Prin urmare, acesti muci galbui nu ne vor mai controla viata asa cum mucii apa o faceau odinioara, ci ii vom putea sulfa fara griji in batista, servetele, hartie igienica, adica ce avem fiecare la indemana. Desigur, mai urat este atunci cand nu avem nimic la indemana, deoarece intr-o astfel de situatie va trebui sa folosim degetul mare concomitent cu indexul (adica aratatorul) pentru a scapa de ei, asa cum un user al acestui blog ne spunea intr-un comentariu la un articol anterior.

Dupa ce mucii galbui si-au facut si ei datoria, in actiune vor intra cei de culoare verde fosforescent. Acestia sunt niste muci foarte grosi ce au un gust preponderent dulce. Bine, sunt multe situatii extrem de placute, cand mucii pot fi suflati destul de usor, sau altele in care pot fi adusi direct in gura pentru a fi scuipati. Sa dai o asemenea flegma plina cu muci este o senzatie foarte foarte placuta, fiindca ea iese din gura cu o forta deosebit de mare, dar si cu o directie precisa. Senzatia aceasta este comparabila chiar cu flatularea (adica datul de basini), evident, pastrand proportile de rigoare. Asa cum am spus si in randurile de mai sus, in lipsa de materiale specifice pentru suflat mucii, se poate folosi mana goala. Totusi nu trebuie sa ne facem griji prea mari atunci cand ne trezim in asemenea ipostaze, deoarece lumea va crede ca tinem in mana un colier foarte pretios si extrem de rar, si astfel vom atrage simpatia trecatorilor care imortalizeaza momentul. Acest tip de muci verzi sunt ideali pentru a induce lumea in eroare.

Cand mucii de culoare verde fosforescent pleaca din viata noastra, vor aparea in nasul nostru acei muci pietrificati, numiti si mucii tari. Acest gen de muci sunt perfecti pentru a ne scobi in nas. Pentru majoritatea dintre noi este o placere unica sa stam cu degetul in nas, sa scoatem crusta de muci, iar in final sa ii aruncam pe jos. Una dintre cele mai mari deceptii ale acestei omeniri, este acela in care te scobesti in nas fara a scoate nimic de acolo. Practic aceasta senzatie nu are termen de comparatie. Unele persoane prefera totusi sa faca bilute din muci, altele sa ii arunce pur si simplu in varianta lor originala, in timp ce alte persoane incearca sa ii sufle in batista, normal, fara succes. Mai nasol este cand mucii nu sunt complet uscati, deoarece in situatia in care ne scobim in nas, este foarte greu sa ii catapultezi de pe deget, fiindca in momentul in care vrem sa le dam un bobarnac sa zboare, mucul va ramane lipit pe celalalt deget, si tot asa, ajungand chiar sa jucam ping-pong cu el. Una dintre cele mai bune solutii este sa lipim mucul respectiv de tavanul mesei, sau a scaunului pe care sedem.

Acestea fiind spuse, sfatul meu este totusi sa va feriti de raceala cat puteti de mult. Iar atunci cand afara e frig, este absolut necesar sa purtam haine groase pentru a preveni orice risc de imbolnavire, dar si pentru a avea o viata armonioasa, sanatoasa si lipsita de muci.

8 comentarii:

  1. Ahahahaa, omule, m-ai omorat cu sondajele tale. Prea geniale, cum de mi-au scapat. Asa ca, cu acordul tau, as dori sa le preiau d-aici si sa le pun pe Glob.
    Da-mi de stire, mersi.
    http://globu-cu-sondaje.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac mucii , formati dupa o seara de betie.Sunt mucii atat de uscati ca poti sa-i infingi in chiuveta.Aceeasi muci au si forma unoi foitze mici , in care raman conservate fire de par nazal.

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem bloggeri, adica artisti :P deci ne respectam, asa ca e normal sa ne ajutam intre noi ;)

    Ar trebui sa fac un articol despre ziua de dupa betie. Acolo am putea vorbi despre mucii de dupa betie, despre cacarea de dupa betie, despre cum se scoala pula dupa betie, si de durerea de cap de dupa betie. Oricum, la mine mucii nu isi fac simtita prezenta chiar atat de mult, in schimb dau niste flegme a doua zi de te doare capu'...

    RăspundețiȘtergere
  4. Le iau pe toate, numa' bine si... sa ne citim/votam cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu m-am intrebat mereu: care este mirosul mucilor???

    RăspundețiȘtergere
  6. Are asa... un miros de muci. Exact ca si cacatul care pute a cacat, asa si mucii miros a muci.

    RăspundețiȘtergere
  7. Băi, ce mi-a placut articolul. Si eu sunt racit si ma intrebam ce tip de muci am. Asa am ajuns pe blog. Articolul m-a informat testul de serios de detaliile care ma interesau dar mi-a si dat o portie de ras pe cinste, pe alocuri fiind nevoit sa iau cate-o pauza sa pot râde linistit. =))

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am fost racit zilele astea, iar acum am ajuns la acel tip de muci pe care se pot scobi foarte usor. Este o senzatie de nedescris.

    Multa sanatate!!!

    RăspundețiȘtergere