duminică, 12 septembrie 2010

Capacul la WC - Partea II






In articolul precedent am vorbit despre capacul la wc, despre cum vor femeile sa ne subjuge, si despre cum ar trebui sa se ajunga la un consens intre cele doua parti. In acest articol insa, vom discuta despre acel capac de la wc care, atunci cand vrei sa il ridici pentru a mictiona, nu vrea sa ramana acolo sub nici o forma, fiind tot timpul in picaj. Acest fenomen se intampla din cauza bazinul de deasupra wc-ului care este prea gros, depasind astfel spatiul aerian al balamalelor de la capac.

Atunci cand m-am dus la toaleta pentru a urina, de foarte multe ori s-a intamplat sa gasesc capacul wc-ului lasat pe vas, iar in incercarea disperata de a-mi face nevoia in siguranta, sa ma lupt cu el in zadar. Lucrul acesta este cel mai des intalnit la toaletele publice, in special la cele din carciumi (carciuma insemnand, club, bar, bodega, restaurant, etc etc), dar sunt si cazuri extrem de nefericite cand patim asta chiar si acasa la cineva. Totusi, daca stam si ne gandim, in locurile publice nu este nici un fel de problema, deoarece, in primul rand lupta ce o ducem cu capacul se face cu piciorul incaltat, apoi daca acel capac nu vrea sa stea locului, ne vom resemna si il vom lasa in jos, cu riscul de a ne pisa pe el. Cu toate ca facem tot posibilul sa evitam capacul de jetul eliberat din interiorul nostru uman, este imposibil sa nu ne lasam amprenta cu cel putin trei picaturi de pisat, plus altele mai mici in timp ce ne scuturam pula. Mai nasol este de cei ce vor sa se cace, care vor gasi capacul plin de infectie urinara. Asa ca tot ce putem face in cazul unei eventuale cacari, este ca de fiecare data sa umblam cu furazolidon in buzunar, mai ales cand stim ca urmeaza o iesire in oras cu prietenii.

Daca in locurile publice chiar nu am nici o remuscare atunci cand urinez, in special cand vina nu imi apartine, intrebarea care se pune este, ce ne facem in momentul in care avem aceasta problema cu capacul din casa cuiva? In acest caz, vom avea o situatie destul de neplacuta, deoarece nu prea poti sa te pisi fara sa eviti marginea colacului. Exista si varianta ca atunci cand lasam picaturi de pisat pe capacul buclucas, sa le stergem chiar noi cu hartie igienica, mai ales cand ne aflam in casa unei fete careia vrem sa-i dam la buci. Bine, de obicei in aceste situatii, increderea in acel capac este ceva mai mare decat in capacele din toalete publice, asa ca mai avem si optiunea ca in timp ce iti faci nevoia, cu o mana sa tii de capac fara nici un fel de rusine, iar cu cealalta de pula (tot fara rusine, fiindca este vorba de propria noastra pula), pentru a avea o directie precisa in vasul de wc.

Si cel mai neplacut lucru care se poate intampla atunci cand te pisi la toaleta din casa cuiva, este sa iti pice capacul in timpul mictionarii. In acel moment, capacul va fi compromis, deoarece, chiar daca nu este la fel ca ejacularea, e foarte greu sa te opresti din pisare odata ce i-ai dat drumu. Trebuie sa ai niste instincte iesite din comun, dar si o reactie destul de rapida, pentru a nu taia jetul cu capacul de la wc, un lucru nu foarte indicat, mai ales ca in aceasta situatie se duce dracu' toata placerea de a te pisa.

5 comentarii:

  1. pai cred ca singura posibilitate de a te pisa pe genunchi(pe rotulele tale )e atunci cand te lupti cu un capac de asta naravash.Eu asa am patit ,am ridicat capacu, am dat drumu la jet si in secunda urmatoare , se aude un mare POC!! , si zeci de picaturi de pipi pe picioare.In momentu ala imi doream sa am picioare de fotbalist sau de cowboy,ca distanta dintre picioare sa fie cat diametrul buzii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai astia gen cowboy (sau Jean Vladoiu, pentru cine l-a prins jucand), de fapt au pula foarte mare, si asta e motivul pentru care au ajuns asa. Cand merg pe strada, la cat de mare au pula, li se balangane de meniscuri, si asa devin cracanati... Nu stiu cum de ai picioarele drepte. Chiar ma mir.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai eu o pun pe burta , acuma ca am facut colacei , o bag intre 2 colacei si cand incordez burta , ramane pula intepenita intre cei 2 colacei ai burtii si uite asa am rezolvat problema de a nu avea picioarele cracanate

    RăspundețiȘtergere
  4. problema cu capacul deasupra colacului apare si la persoanele de sex feminin. fie ca isi fac treaba deasupra colacului, fie sub colac ( :) )... capacul care e sa cada - cade. pe spate. daca e din plastic usor - cade usor. daca e greu - doare. mai nasol e cand cade colacul (c)odata cu capacul (atenite la cacofonia perfecta). iarasi, daca e plastic usor - e ok, dar daca si colacul si capacul iti cad greoi in timp ce ai o treaba grea?

    RăspundețiȘtergere
  5. @arts-by-bee-evil,

    Din pacate ai perfecta dreptate. Stii, inainte sa scriu acest articol chiar m-am gandit la chestia asta, dar din pacate am omis-o. Iti multumesc pentru faptul ca ai deschis acest subiect, foarte interesant de altfel.

    Intr-adevar, este extrem de neplacut ca atunci cand stai pe wc, sa te bata pe spate capacul, iar in loc sa iti faci treaba in liniste, de fapt sa te lupti cu el. Chiar daca in general imi este frica de durere, la faza asta cu capacul, mai mult imi este frica de mizeria expusa pe el, care imi umple tricoul cu microbi. Pur si simplu mi-l infecteaza. Din pacate, nu prea exista multe solutii pentru a combate aceasta situatie extrem de neplacuta. Probabil ca una dintre ele, si singura de altfel, ar fi ca la incheietura capacului sa indesam o mana de hartie igienica, pana cand acel capac va ramane imobilizat.

    RăspundețiȘtergere