duminică, 17 ianuarie 2010

Despre inhibitii






La locul meu de munca, mai exact la pisoarele din toaleta, pana acum cateva zile domnea un afis tras la xerox si lipit de catre un angajat frustrat, in care nu mai tin minte cu exactitate ce scria, dar in mare mesajul se referea la anumite Reguli pentru folosit pisoarul. Dintre aceste reguli am remarcat cateva, pe care le citez cu aproximatie deoarece nu mai stiu cum erau formulate. Si anume: "orice om care vrea sa se pise aici trebuie sa o faca numai in pisoar si sa nu ocupe wc-urile pentru cacare pe post de pisare; wc-urile de cacare se folosesc pentru pisare numai atunci cand pisoarele sunt ocupate” dar si alte aberatii insignifiante, precum “trageti apa dupa ce folositi pisoarul, nu va pisati pe langa pisoar, nu aruncati hartia igienica in pisoar ci doar in cosul de gunoi, etc etc”. Cand vezi astfel de mesaje, automat incepi sa iti pui o gramada de intrebari, precum: “Oare de ce trebuie sa citesc asa ceva? Omul asta are o fabrica de pisoare si nu stie cum sa isi vanda produsele? Intr-o zi i-a venit foarte tare sa se cace, iar cand s-a dus la toaleta, wc-urile de cacare erau pline de oameni care se pisau, in timp ce pisoarele erau libere astfel incat era sa se cace pe el din cauza asta? O avea pula foarte mare, iar atunci cand se duce la pisoar, restul de oameni se duc sa se pise in wc-urile de cacare si astfel absolut nimeni nu ii remarca pula lui cea mare? O fi vreun gay care vrea sa vada si pulile altor pularai?”. Nu cred ca voi gasi vreodata raspuns la aceste intrebari, dar prin acest articol am sa incerc totusi sa ii raspund celui ce a lipit afisul (inclusiv celor ce sunt de acord cu el).

Nu toti oamenii sunt atat de dezinhibati incat sa se poata pisa si de fata cu alte persoane. Sunt si oameni de sex masculin (caci despre ei vorbim in acest articol) care atunci cand se pisa in veceurile pentru cacare se simt mai protejati stiind ca in spatele lor se afla o usa incuiata. Alti oameni care venereaza basina de exemplu, stiu foarte bine ca o pisare nu are nici un farmec daca ea nu este insotita si de o basina, iar acest lucru nu pot sa il faca decat in wc-urile pentru cacare, deoarece uneori se simt jenati atunci cand dau o basina de fata cu alte persoane, chiar daca acest eveniment are loc in toaleta, adica singurul loc din Romania unde basina este legala.

Si eu am patit un lucru asemanator atunci cand am fost cu ai mei prieteni la carciuma, mai exact in clubul Expirat. Ca orice om, la un moment dat mi-a venit si mie sa ma pis. Iar atunci cand am ajuns la toaleta, am zarit o mare de oameni inghesuita la singurul pisoar de acolo (de fapt acel pisoar era un perete cu bordura la care se pisa toata lumea). In fine, dau si eu sa ma pis, stau, astept... dar din pacate nu am facut altceva decat sa stau ca prostu’ cu pula in mana asteptand sa imi curga pisatul din vezica. Orice as fi facut si la orice m-as fi gandit, nu puteam sa ma pis sub nici o forma, intrucat erau foarte multe persoane in acel mic perimetru, si tot timpul aveam impresia ca cei de langa mine incearca sa se uite la pula mea pentru a observa dimensiunile ei. Nu am pula mare, nici mica nu e, nu sunt complexat de pula mea (desi ca orice barbat din lumea asta, ma gandesc totusi ca nu mi-ar mai strica inca 2 cm de pula), dar atunci cand vreau sa ma pis vreau sa o fac in liniste fara sa fiu deranjat nici macar de cea mai inocenta privire asupra pulii mele. Hai, atunci cand ma duc sa inot la bazin, dupa care intru la dusuri sa ma spal, este cu totul altceva ca toata lumea sa ma vada la pula goala, deoarece in acest context este un lucru cat se poate de normal. Oricum, o spalare la dusuri nu se compara cu o incercare de a te pisa la pisoar atunci cand se afla si alte persoane. Si chiar daca oamenii aia din Expirat nu aveau in plan sa se uite la pula mea, gandul cum ca ei ar putea sa arunce o coada de ochi spre directia penisului meu m-a inhibat si mai tare, si astfel am ramas nepisat inca doua ore.

Nemaifiind de ajuns, in timp ce stateam cu penisul in mana asteptand sa ma pis, cineva de acolo imi gineste inhibitia, dupa care incepe cu faze de genul “ia zi sefu, nu poti sa te pisi, a?”. In clipa aceea mi-am dat seama ca sansele mele de a ma pisa sunt nule. Dupa care, omu’ deschide apa la chiuveta si incepe sa imi spuna “stai asa fratioare ca te ajut eu sa te pisi... pise-te ca vine trenul, pise-te ca vine trenul”. Va dati seama ca in acele momente ma simteam cel mai penibil om de pe planeta asta, care nici macar sa se pisa nu este in stare. In cele din urma, dupa 10 minute de asteptare cu pula la vedere, am renuntat la aceasta idee si mi-am spus ca urmatoarea data cand ma voi duce in acel loc va fi numai atunci cand pisatul sta sa explodeze la varful pulii. Abia dupa alte doua ore s-a intamplat acest lucru, moment in care a avut loc cea mai frumoasa pisare din viata mea. Nici nu a mai contat faptul ca era plin de oameni la pisoarul respectiv, si nici ca aproape 15-20 de oameni urmau sa se uite la pula mea. Important a fost ca am reusit sa imi depasesc acea inhibitie, chiar daca a fost mai mult o idee primitiva decat una inteligenta.

Revenind la prietenul nostru, cel ce a lipit acel afis, sper ca intr-o buna zi sa isi dea si el seama ca pe lumea asta sunt si oameni care printre altele au si unele complexe, dar care se mai si inhiba. Nu numai cand este vorba de pisarea la pisoar se intampla acest lucru, ci si cand se caca, fac laba, dau la buci, cand vor sa ceara un stics colegului de banca, sa se bage in seama cu o fata, etc etc. Aceste lucruri nu se educa doar cu un poster ironic prin care de fapt vrea sa ne arate inteligenta suprema a celui ce l-a afisat, ci sunt chestii ce doar creierul nostru le pot repara…asta in caz ca se doreste remedierea lor. Drept urmare, am ajuns la concluzia ca nu vreau sa repar nimic la aceste inhibitii, deoarece sunt inhibitiile mele, si sunt mandru de ele. Cu toate ca, parca data viitoare as vrea totusi sa ma pis si eu cu toti oamenii la un loc in pisoarul din Expirat, si asta fara sa mai imi fie teama ca cineva ar putea sa imi vada chiar si pula.

6 comentarii:

  1. la articolul asta mi se par geniale etichetele: cacare, frustrat, futai, inhibitie, laba, pisare, posoar, pula, rusine :))))))))

    Oricum ai dreptate in ceea ce ai scris mai sus pt ca si eu ma regasesc in categoria celor care se pisa in veceurile dedicate cacarii doar ptr simplul fapt ca ma inhib daca incerc sa ma pis la pisoare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna treaba asta cu pisoarele, eu nu am inhibiti, acum nu stiu cum fac altii dar eu ma pis unde imi vine, in pisoare, in wc destinat pt cacare (plm acasa nu am pisoar), mai ma pis afara unde imi vine si in general peste tot. Acum sa fim seriosi suntem barbati si trebuie sa ne pisam peste tot si pe toate. Cat despre cacare nu am incercat sa ma cac in pisoar, m-am cacat in copac, m-am cacat in discoteca (MAX), m-am cacat in Cascada Urlatoare si in multe locuri, cu prima ocazie o sa incerc sa ma cac si in pisoar. Si despre "se uita un gay la mine in pula" nu este treaba mea ce face el, daca incearca sa faca ceva ii dau mucu de nu se vede:))

    RăspundețiȘtergere
  3. scuze de dublu post dar am vazut ceva interesant. Bai baiatule la faza cu bazinul si facutul dush dupa ce termini cu inotatul nu iti dau dreptate, la bazin sunt mai multi gay decat iti poti u imagina, si multe perversiuni se intampla la dush gen scaparea sapunului, hai sa te spal pe spate si alte alea. Asa ca ai grija. Singura varianta sigura cred eu ca este sa nu te mai duci la bazin.

    RăspundețiȘtergere
  4. frate, eu sunt sportiv, asa ca la bazin am sa ma mai duc atunci cand voi avea ocazia, lumea nu prea stie ca bataia doare. pana atunci, ma multumesc doar cu privirile altor oameni inspre pulica mea, live de la pisoare...

    RăspundețiȘtergere
  5. Fanto intotdeauna are dreptate,de exemplu eu dak mi as face club mi as instala pisoare in cabinele destinate cacarii si as lasa wc uri normale in locul pishoarelor.he ce zici de asta ?

    RăspundețiȘtergere
  6. cum zicea si proverbul -MANANCA INAINTE SA TE CACI NU DUPA CE TE CACI !- HAI CIAU

    RăspundețiȘtergere